חיפוש

הזמנות

הזמנה בתהליך

  • הזמנות מטופלות בימי עסקים בלבד
  • הזמנות שנקלטו במהלך סופי שבוע או חג יטופלו ביום העסקים למחרת
  • הזמנות יטופלו תוך 5 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה (החל מהשעה 12 בצהריים ואילך ייחשב כיום עסקים הבא)

במידה ואיני מרגישה בנוח למסור פרטי כרטיס אשראי באתר?

תוכלי לבצע את ההזמנה בעזרת שירות הלקוחות בטלפון 03-7770888 בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00. נשמח לעמוד לרשותך

סטטוס הזמנה

איפה ההזמנה שלי?

במידה ויש לך חשבון באתר תוכלי לבדוק סטטוס הזמנה בכל זמן ומכל מקום על ידי לחיצה על סטטוס הזמנהבחשבון שלך באתר
במידה ואין לך חשבון תוכלי לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-7770888 או במייל ונשמח לסייע

בדקי את סטטוס ההזמנה שלך ב- bobbibrown.co.il
לחצי על סטטוס הזמנה בחשבון שלך ותוכלי לראות מה סטטוס ההזמנה שלך

ביטול הזמנה

ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:

1. שירות הודעות WHATSAPP.
2. מוקד שירות לקוחות 03-7770888.
3. משלוח טופס הודעת הביטול המופיע מטה וזמין גם בלשונית "ביטול עסקה" בעמוד הראשי באתר.
4. מייל לכתובת (כל מותג והכתובת שלו).
5. דואר רשום לכתובת: אלקליל - הנחושת 4, מגדלי אור, קומה 8, ת"א.

בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל.

בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

במידה ותרצי לבטל את ההזמנה שלך, צרי קשר עם שירות הלקוחות תוך שעה מרגע ביצוע ההזמנה בטלפון 03-7770888
במידה ועברה יותר משעה, לא ניתן לבצע ביטול הזמנה. תוכלי להחזיר את ההזמנה באמצעות מסלול ההחזרות הרגיל ולקבל החזר מלא

הזמנה (או חלק ממנה) תוכל להיות מבוטלת במידה ו:

  • הפריט אינו זמין במלאי
  • שיטת התשלום לא התקבלה
  • לא ניתן לשלוח לכתובת שסופקה
  • הזמנה כפולה נוצרה
  • לבקשת הלקוח
  • ההזמנה חורגת מכמות פריטים המותרת

אם הזמנתך בוטלה תקבלי מייל 'ביטול הזמנה'. במידה ויש לך שאלות תוכלי לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-7770888 או במייל

זמני שליחות במועדים מיוחדים

לתשומת ליבכם, במועדים מיוחדים, חגי ישראל וחודש נובמבר זמן המסירה יכול להתארך לעד 7 ימים.

מוצר חסר זמנית במלאי

במידה והמוצר שהזמנת חסר במלאי תקבלי מייל המודיע על ביטול ההזמנה. תוכלי להרשם לקבלת עדכון מתי המוצר חוזר למלאי ותקבלי עדכון נוסף ברגע שהמוצר חזר למלאי.

מדיניות הגבלת סכום רכישה

הזמנה באתר מוגבלת לסכום של 17,500 ₪ ללקוחה. הזמנות שעברו את סכום הרכישה המקסימלי יבוטלו. במידה ויש לך שאלות בנושא את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות 03-7770888 או במייל . כמו כן, אנו מחויבים להגביל הזמנות לארבע עשרה (14) הזמנות ביום ללקוח לכל היותר.

אמצעי תשלום

אנחנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים:

  • אמריקן אקספרס
  • מאסטרקארד
  • ויזה
  • אמריקן אקספרס
  • דיינרס
  • כרטיס אשראי מסוג דביט
  • פייפאל

אנחנו לא מקבלים:

  • מזומן
  • כרטיס מזומן נטען
  • צ'קים

אישור תשלום

כל הזמנה כפופה לאישור חברת האשראי

תפיסת מסגרת אשראי

  1. בעת ביצוע ההזמנה, כרטיס האשראי שלך לא יחוייב אלא רק תופס מסגרת אשראי. בעת השלמת ההזמנה ושליחתה אליך כרטיס האשראי יחוייב.
  2. בעת ביצוע ההזמנה, כרטיס האשראי שלך לא יחויב אלא רק תיתפס מסגרת אשראי. בעת השלמת ההזמנה ושליחתה אליך, כרטיס האשראי שלך יחויב. סכום החיוב עלול להשתנות מסכום תפיסת המסגרת במידה וההזמנה בוטלה או שהיה חוסר מלאי למוצר.
  3. במידה והזמנתך בוטלה, סכום תפיסת המסגרת יוסר מכרטיס האשראי שלך בהתאם למדיניות חברת האשראי ולזמנים שלה. למידע נוסף בנוגע לביטול תפיסת מסגרת אשראי, פני לשירות הלקוחות של חברת האשראי שלך

במידה והזמנתך בוטלה, סכום תפיסת המסגרת תוסר מכרטיס האשראי שלך בהתאם למדיניות חברת האשראי ולזמנים שלו. למידע נוסף בנוגע לביטול תפיסת המסגרת פני לשירות הלקוחות של חברת האשראי שלך

מע"מ

אנחנו מחוייבים על פי חוק לגבות מע"מ על הזמנות שנשלחות בתוך ישראל. המע"מ מחושב על פי סך ההזמנה וכולל בתוכו אריזות מתנה ומשלוח. במידה ויש לך שאלות בנושא פני לשירות הלקוחות בטלפון 03-7770888 או במייל

קנייה בטוחה

בבובי בראון אנחנו מבינים כמה הבטחון בקנייה חשוב לך. לכן כשאת רוכשת באתר בובי בראון אנחנו מצפינים את המידע בעזרת טכנלוגיית Secure Socker Layer= SSL. את יכולה להיות בטוחה שההזמנה שאת מבצעת מאובטחת. למידע נוסף על SSL :

http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl

על מנת שאבטחת הקנייה שלך תתרחש על הדפדפן שבו את משתמשת צריך להיות מותקן התוסף של SSL. דפדפנים שמותקן בהם התוסף:

  • AOL 5.0 וגרסאות מעודכנות יותר
  • Internet Explorer 5.0 וגרסאות מעודכנות יותר
  • Mozilla Firefox
  • Netscape 6.0 וגרסאות מעודכנות יותר
  • Safari
  • Google Chrome

קודי הטבה

במידה ויש ברשותך קוד קופון הכניסי אותו בתיבה "קוד קופון" בקופה. כאשר קוד קופון התקבל תקבלי הודעה כי הקוד התווסף לסל הקניות. שימי לב- קודי קופון הינם "רגישים" וחייבים להיות מוזנים באותה תצורה כפי שקיבלת אותם. אין כפל הטבות, קוד אחד בהזמנה

שירות אריזת מתנה

אריזת מתנה ללא עלות

רוצה לשלוח מתנה?

בחרי באפשרות "אריזת מתנה" בקופה. תוכלי להוסיף ברכה אישית בתיבה המיועדת לכך והיא תודפס על כרטיס ברכה אישי

שימי לב- במידה ורכשת מספר פריטים אריזת המתנה תכלול את כל ההזמנה שלך. אין אפשרות לפצל הזמנה לאריזת מתנה